Katedra Socjologii Kultury i Komunikowania
Na zdjęciu: dłoń wskazująca na laptopa, na ekranie wykres Na zdjęciu: dłoń wskazująca na laptopa, na ekranie wykres

Badania społeczne i marketingowe

Oferta badań marketingowych, testowania prototypów oraz badań społecznych

Sukces rynkowy każdego innowacyjnego produktu czy usługi zależy od tego, w jakim stopniu spełnią oczekiwania przyszłych odbiorców. Jeszcze w początkowej fazie projektowania innowacji warto szczegółowo określić potrzeby docelowych konsumentów tak, aby finalny produkt w pełni na nie odpowiadał.

Katedra Socjologii Kultury i Komunikowania UKW oferuje usługi projektowania i realizacji badań marketingowych nowych oraz istniejących produktów:

  • Badanie zapotrzebowania na dany produkt lub usługę, badanie oczekiwań  konsumentów
  • Testy marketingowe prototypów
  • Badania opinii społecznej

Stosowane metody i techniki badań:

  • wywiady indywidualne PAPI, CAPI, IDI, CAWI, wywiady telefoniczne CATI
  • zogniskowane wywiady grupowe Focus
  • obserwacje, tajemniczy klient
  • desk research, analiza danych zastanych.

Ponadto prowadzimy badania społeczne, np. badania opinii, analizy społeczno-demograficzne na potrzeby dokumentów strategicznych, analizy funkcjonowania organizacji  i instytucji, badanie wizerunku.

Kontakt:
dr Marta Jaskulska
e-mail: marta.jaskulska@ukw.edu.pl