Oferta badań marketingowych, testowania prototypów oraz badań społecznych
Sukces rynkowy każdego innowacyjnego produktu czy usługi zależy od tego, w jakim stopniu spełnią oczekiwania przyszłych odbiorców. Jeszcze w początkowej fazie projektowania innowacji warto szczegółowo określić potrzeby docelowych konsumentów tak, aby finalny produkt w pełni na nie odpowiadał.
Katedra Socjologii Kultury i Komunikowania UKW oferuje usługi projektowania i realizacji badań marketingowych nowych oraz istniejących produktów:
- Badanie zapotrzebowania na dany produkt lub usługę, badanie oczekiwań konsumentów
- Testy marketingowe prototypów
- Badania opinii społecznej
Stosowane metody i techniki badań:
- wywiady indywidualne PAPI, CAPI, IDI, CAWI, wywiady telefoniczne CATI
- zogniskowane wywiady grupowe Focus
- obserwacje, tajemniczy klient
- desk research, analiza danych zastanych.
Ponadto prowadzimy badania społeczne, np. badania opinii, analizy społeczno-demograficzne na potrzeby dokumentów strategicznych, analizy funkcjonowania organizacji i instytucji, badanie wizerunku.
Kontakt:
dr Marta Jaskulska
e-mail: marta.jaskulska@ukw.edu.pl